torstaina, maaliskuuta 19, 2009

Köryyteltiin eilen Tampereelle täältä Keski-Suomesta Jyväskylän kupeesta. Kuskasin tyttäreni korisjoukkuetta muutaman ystävän kanssa Tohloppiin Tartu mikkiin-ohjelman nauhoitukseen, pääsivät yleisöksi sinne! Enhän minä sinne malttanut jäädä vaan suuntasin kohti Ideaparkkia ja Sinelliä :D
Oli kyllä ihana kauppa, oli vaan ongelma mitä sieltä haluaisin, tai ostaisin, niin paljon kaikkea mitä tarttisin; ihania papereita, koristeita, nauhoja, leimasinmusteita, kuviolävistäjiä ja vaikka mitä.
Päädyin kuitenkin muutamaan leimasimeen (niissäkin oli mieletön valinnanvaikeus), leimasinmusteeseen ja akvarellitusseihin. Ostinhan lisäksi myös "jutun" jolla leimasimen saa kiinnitettyä akryylipalikkaan. Minulle saapui myös Magnolian klubipaketti, mutta enhän ole saanut niitä vielä käyttöön koska ei ole mitään millä kiinnittää palikkaan!
Että sellainen leimailija minä olen ;D

Olen värittänyt leimakuvia Derwentin Watercolour kynillä joita minulla on ruhtinaalliset 72:n setti. Siinä on ehkä vähän liikaa, kaikkea ei todellakaan tule käytettyä, luulen niin. Lisäksi olen käyttänyt Derwentin Inktense kyniä (joita en malttanut olla ostamatta kun olivat tarjouksessa)!! Ovat mielestani muuten paremmat.
Ostamani kymmenen akvarellitussia ovat Tsukinekon Memento-tusseja. Kyllä oli vaikeaa valita sekin mitä värejä haluan kun oisin tahtonut ne kaikki!! Harmiksi en ole ehtinyt vielä testailemaan.. ehkä huomenna.
Tarttis tehdä niin paljon kaikkea, olen myös leikellyt 3d kuvia ja väritellyt pääsiäisleimakuvia, kun niistä on tilattu pääsiäiskortteja. Saa nähdä ehtiikö tekeen, uskokaa tai älkää.

Oli kyllä kiva reissu. Tytöillä oli hauskaa studiossa ja äiti pääsi Sinelliin, joten kaikki olivat tyytyväisiä :D


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

 

Mintun askartelujutut Copyright © 2010 Blog make-over by Creation Faeries