tiistaina, toukokuuta 05, 2009

Pari korttia pojalle...


Olen saanut "poikamaisia" leimakuvia Kirsikalta jo aikapäiviä sitten muttei vaan ole tullut tehtyä. Viimeviikolla värittelin pari kuvaa ja nyt nopsaan tekaisin ennen töihin lähtöa niistä kortit.
Onpa muuten aika vaikea keksiä koristeita niihin kun mulla on vaan kukkia ja nauhoja ym. krääsää tyttömäisiin kortteihin ja niitä on kyllä helpompi tehdäkin.

Tämän olen värittänyt öljyväreillä, olihan sekin kokemus.. Eikä kyllä niin helppoa kuin luulis, mullakin taisi olla vähän liikaa öljyä kun alkoi leviämään jonkin ajan kuluttua ympäriinsä!
Olenkin miettinyt miten öljyväreillä pitaisi värittää? Pitäisikö väriä laittaa ekaks kuvaan ja sitten levittää vai laittaako väriä johonkin paperiin ja siitä sitten ottaa? Ja millainen stumpin pitäisi olla? Minun paperiset ei ollut ainakaan minun mielestäni hyviä (tai sitten en osaa käyttää), en saanut sillä väriä oikein leviämään. Mutta tilasin samalla myös Tsukinekon "väritystyökalun" (kiva nimi;) ja se oli kyllä näppärä!
Kortti ei kyllä ole minun mieleen mutta menköön nyt, aina ei kaikki miellytä :(

Tässä toinen kortti vielä


Edit: Mainitsin Tsukinekon Fantastix väritystyökalun postauksessa ja kiinnostuneille tiedoksi että niitä saa tilattua Taitopuoti Paperinauhasta . Vaihtoehtoja on pyöreä tai teräväkärkinen ja niitä voi käyttää monien värien kanssa, itse kokeilin vain öljyvärien levittämiseen.


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mikä se Tsukinekon "väritystyökalu on? mistä sellaisia saa tilattua, mulla nimittäin värittämisessä ongelmia ja tässä opetellaan ja kaikki helpottava pitää kokeilla.
kiitos neuvosta Sasu

Minna kirjoitti...

Moi Sasu! Tilasin Taitopuoti Paperinauhasta ja voin kyllä suositella niitä. Täytyykin kokeilla vielä muiden värien kanssa.

Lähetä kommentti

 

Mintun askartelujutut Copyright © 2010 Blog make-over by Creation Faeries