maanantaina, helmikuuta 15, 2010

Onkohan muillakin aina yhtä kiire kuin mulla? Kun ei jouda edes täällä pyörähtään..

Pyydettiin tekemään kortteja "rouville". Vähän piti miettiä että millaisia kortit voisi olla, ei kuitenkaan mitään tyttömäisiä kortteja eikä ainakaan Magnoliaa. Kyllä pukkas ongelman ja päädyin 3d kortteihin koska mulla ei ole mitään kivaa kukkaleimasintakaan..Niitä olen tehnyt ja hääkortteja myös. Ehkä myöhemmin saan kuvia tänne jahka tytär löytää kameransa jolle kuvia tallensin..

Minulla on ollut tämä Maribel leimasin jo iänpäivät mutten ole ehtinyt kokeilla sitä.. Leimausjälki ei ole ihan ok, pitäisi vissiin olla oikeanlainen muste ja paperi ,mutta tämä saa kelvata tähän hätään. Kyllähän tämä jollekin rouvalle käy, kenties.
Kukat ja perhosen askartelin itse, tuli ihan kivoja:)



Toinen vähän samansävyinen kortti, onnittelu uuteen kotiin, tämäkin tilauskortti.




2 kommenttia:

SannaS kirjoitti...

Kauniit kortit! Erityisesti minä tykkään tuosta alemmasta, upea kokonaisuus!!! =)

Viipula kirjoitti...

Aivan Ihana Maribel kortti!

Lähetä kommentti

 

Mintun askartelujutut Copyright © 2010 Blog make-over by Creation Faeries